מסיבת חברה, למי זה טוב?

חברות רבות הבינו את החשיבות הגדולה שיש לאירועי חברה והתוצאות המדהימות שמגיעות בעקבותיהם. כיום נוכל למצוא לא מעט ארגונים ששוכרים גני אירועים ומשקיעים לא מעט בארגון אירועים עסקיים ומסיבות חברה 

נראה כי לאחרונה הבינו המעסיקים כי אירוע המיועד לכבוד העובדים מניב תוצאות מדהימות שלא מאחרות להגיע. תחושת הגיבוש והשייכות תעניק מוטיבציה טבעית לעובד ותייצר את מירב המאמצים לביצוע פעולה, שבסופה תעניק לחברה את הרווחים (לא תמיד בכסף) לה היא מייחלת. העובד יהפוך לשגריר החברה ולויאלי למערכת אותה הוא מוקיר.

יש מפרט רחב מגוון של אירועים עסקיים אשר ניתן לחלקו לשני סוגים עיקרים:
1. אירוע פנימי – אירוע המיועד לעובדים – מסיבות חברה, כנסים סמינרים.
2. אירוע חוץ: אירוע לקוחות, כנסי ספקים, השקות מוצר וכד'.

לאחר בחירת הקונספט ובחירת המקום העונה על כל הצרכים שעליהם חשבתם (מיקום גיאוגרפי, אפשרויות עיצוב והתאמת סקיצה לנדרש, מפרט מערכות טכניות, מערכות מיתוג, וכמובן הפאן הקולינארי המותאם לסוג זה של אירוע), מגיע שלב תכנון האירוע. 


מסיבת חברה, למי זה טוב? 1
יוצר אווירה משוחררת, מגבש את הצוות ומעניק מוטיבציה (צילום: אורבן)

על מה שמים דגש?

הקו המנחה בתכנון הוא העובד, למענו אתם עורכים ויוצרים את האירוע, העובד צריך להרגיש שהוא המרכז, האירוע הוא בשבילו ולמענו, חיבור העובדים להווי החברה יתרום לגיבוש הכללי ולהרגשת שייכות מלאה.
חשבו על העובדים מה הם היו מעדיפים לחוות, בחרו מספר עובדים מצומצם ובקשו מהם חוות דעת על האירוע אותו חשבתם לערוך עבורם (אל תגלו להם את כל הפרטים), הם ייצגו את רוב העובדים, הקשיבו להם ובזכות כך תדעו מה יאגד וישמח את הרוב.

בחרו את תוכן האירוע וצרו קשר ישיר בעזרת מיתוג (גלוי וסמוי). תמונות, לוגו וצבעי חברה יחברו את כולם לתחושת שייכות לשמה הגיעו. צרו סרטון / קליפ בו מופיעים כל העובדים – אל תשכחו שכל אחד מחפש עצמו בסרטון.

המערך הקולינארי הנבחר לאירוע , חייב להתאים לקהל ולקונספט, אם נבחר באירוע מסיבה הרי שמנות "צלחת מזלג" / "קוקטייל" יתאימו יותר מארוחה מלאה

"טיפים" נוספים

תשורות יתקבלו בשמחה.... מי לא אוהב מתנות.. אפילו קטנה עם תשומת לב ענקית.
ועוד דבר קטן, ביום האירוע, בדקו האם יש אפשרות לבקש מהעובדים לסיים שעה אחת מוקדם מהרגיל, הראו להם כמה חשוב שיגיעו רעננים ומבושמים לאירוע עליו עמלתם, סיום מוקדם מהצפוי מעניק לעובד תחושה שהאירוע כבר מתחיל.

מהר מאוד תבחינו איך האנרגיות שונות, האווירה משוחררת, הצחוק נשמע במסדרונות, אווירה של ביחד, התפוקה גבוהה יותר, היחס אדיב יותר, כולם מעלים תמונות לרשתות החברתיות, מפרגנים למקום העבודה, כן.. חלקם גם עייפים אך מאוד מאוד מרוצים.