בשנים האחרונות
אירועים וחגיגות אינם חלים רק על האנשים המשפחות והחברים, אלא גלשו גם למגזר
העסקי. אירועים כמו מסיבות חג, השקות, ימי כיף לעובדים ואירועי לקוחות מתקיימים
כמעט בכל חברה ובית עסק, קטן וגדול, לפחות פעם בשנה.
* רוצים לערוך מסיבה גדולה לחברה? בואו למצוא אולם אירועים
תירגעו, אפשר לצאת מהחליפות ולהשתחרר קצת (צילום: shutterstock)
אירוע שהינו בגדר
חובה לכל משרד, ארגון או חברה הוא אירוע חג. רוב החברות בוחרות לחגוג את המסיבה
בפורים, אך יש כאלו שמעדיפות אירוע קיץ. בפורים, החברה נעזרת במפיק מנוסה או בחברת
הפקה בעלת ניסיון על מנת למצוא אולם, עיצוב באווירת חג הפורים, להקה ותקליטן.
כמובן שכל האורחים מגיעים מחופשים, נהנים מאוכל טוב וממסיבת ריקודים עד אור הבוקר.
אירועי הקיץ שונים
במעט בתכנונם החל מהמיקום ועד התוכן. בקיץ חברות וארגונים מעדיפים לקיים את החגיגה
במקומות פתוחים כמו חוף ים, וילה עם בריכה או בית מלון. אמנם לא נחגג כאן חג רשמי,
אך חגיגות הקיץ נחשבות באותה מידה. מבחינת העובדים האירוע חוגג את הקיץ והחופש, עם
הרבה משחקים מגבשים, אוכל, אלכוהול וריקודים. כמובן שמטרת שני סוגי האירועים היא
אותה מטרה – לגבש את העובדים, ליצור אווירת אחדות ולהגביר את שביעות רצונם ממקום
עבודתם כך שהתפוקה שלהם תהיה גבוהה יותר.
קצת אלכוהול וכולם בתוך המים (צילום: shutterstock)
אירוע חברה נוסף
המיועד לעובדים הוא נופש. כל עובד נהנה מהרעיון של הפסד יום עבודה במשרד לטובת יום-יומיים
או אפילו סוף שבוע עם חבריו למשרד. גם במקרה זה האחראי מטעם החברה נעזר במפיק או
חברת הפקה מנוסה, שמסייעת בגיבוש רעיון ותוכנית לנופש מהנה לעובדים.
רוב החברות מעדיפות
לנפוש בארץ, כשהיעדים המועדפים הם אילת או איזור הצפון. החברות אשר בוחרות לקחת את
העובדים לנופש בחו"ל עושות זאת לרוב ביוון, טורקיה, ויש כאלו המרחיקות עד
מקסיקו. במהלך הנופש חברת ההפקה דואגת לאוטובוסים, מדריכים מנוסים, מסעדות טובות,
מקומות לינה מפנקים ופעילויות מעניינות לעובדים.
משמרים את מעגל הלקוחות
לפעמים לא רק
העובדים נהנים מפינוקי המעסיקים שלהם, אלא גם הלקוחות של אותה חברה זוכים בבונוס
מיוחד. חברות שונות, ביניהן בתי השקעות, בנקים, משרדי עורכי דין וחברות נוספות עורכות
פעם בשנה אירוע ללקוחות על מנת להגיד תודה או להכיר להם מוצר חדש. חברת הפקה אשר
תהיה אחראית על הפקת אירוע לקוחות בסגנון זה , צריכה לשים דגש על כך שהקהל יהיה מגוון
מאוד ולכן האירוע צריך להתאים למגוון גדול של אנשים ולגרום להם הנאה.
אז חברת ההפקה ארגנה לכם טיול ג'יפים קטן. בקטנה, זה רכב חברה (צילום: shutterstock)
בחירת המקום תהיה
תלויה בתקציב אך כמובן שגם במראה החיצוני שלו. אולם האירועים או הגן הנבחר יהיו
אלגנטיים ומייצגים את אופי החברה, כך גם לגבי חברת הקייטרינג והעיצוב אשר אמורים
לשדר את המסר אותו מנסים להעביר ללקוחות. באירוע יערכו נאומים והרצאות שיסבירו את סיבת
ההתכנסות, ואם מדובר בהשקת מוצר חדש סביר להניח שתהיה גם תערוכה או תצוגה במקום.
לרוב, באירועים
מסוג זה יש חלק אומנותי, הכולל מופע
כלשהו. חובה לבחור במופע ניטרלי אשר רוב הקהל יוכל להתחבר אליו, כמו למשל הופעה של
זמר או זמרת מוכרים, מופע מחול מפורסם או בידור מסוג אחר. כך הלקוח יוכל להרגיש
הזדהות עם החברה אשר הזמינה אותו לאירוע, להוקיר לה תודה ולהמשיך ולהשתמש
בשירותיה. חברת הפקה מקצועית תדע להתאים את כל מרכיבי האירוע, כמו מקום, קונספט,
עיצוב ואמנים, לצרכים ולתקציב של הלקוח.
* הטיפים באדיבות חברת Eventique הפקות אירועים
כתבות נוספות:
המסיבה אצלכם בבית? כל פתרונות הקייטרינג
מסיבת אוזניות: מה בעצם קורה שם בכלל?
אה-לה נטורל: מסיבות בטבע
הייתם באירוע חברה מוצלח במיוחד? ספרו לנו בעמוד הפייסבוק של וואלה! מזל טוב