בחירת שירותי בר

בחירת האלכוהול לחתונה היא החלטה חשובה. כמה עצות שיעזרו לכם להחליט

אלכוהול בחתונה הוא אחד הדברים החשובים ביותר. במילים פשוטות, החתונה הופכת לחגיגה אמיתית רק אחרי שהאורחים משתחררים ומתחילים לשתות. לכן, לא מעט זוגות מתייחסים להחלטה באילו שירותי בר לחתונה לבחור בכובד ראש.

שירותי בר לחתונה אינם מספקים רק את כוח האדם הדרוש כדי לספק למוזמנים את האלכוהול, אלא גם מספקים את האלכוהול בעצמם (אלא אם בני הזוג החליטו להביא את האלכוהול בעצמם). הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור שירותי בר לחתונה וכיצד לדעת באיזה ספק כדאי לבטוח.

<b>נכנס יין יצא סוד (צילום: shutterstock)</b>
נכנס יין יצא סוד (צילום: shutterstock)

זול יותר – לא בהכרח טוב יותר

הדבר הראשון שיש לעשות, עוד לפני שאתם מתעקשים על המחיר, הוא לוודא שמדובר בספק מנוסה, בעל מוניטין, שמספק אלכוהול באיכות גבוהה, איננו חשוד חלילה במכירת אלכוהול מזויף ויודע להקים בר לחתונה היכול לשרת את המוזמנים נאמנה.

לאלכוהול מזויף יש השלכות בריאותיות על השותים אותו והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לפגוע בבריאות המוזמנים לחתונתכם. ישנם זוגות המעדיפים לרכוש את האלכוהול באופן עצמאי ולספק אותו ישירות לנותן השירות ובכך לוודא כי יוגש אלכוהול איכותי ואולי אף להוזיל את העלויות.

במידה שאין לכם זמן, כוח או משאבים להתעסק עם אספקת אלכוהול דרך נותן השירות (קחו בחשבון שמישהו צריך בסופו של דבר להביא את בקבוקי האלכוהול לאולם עצמו), בררו עם ספק השירות כמה דברים בסיסיים: ראשית, מי הם ספקי האלכוהול שלו? אל תהססו לבקש שמות של ספקים. שנית, בררו עם נותן השירות מיהו הצוות אשר ספק השירות מביא עמו.

עמדת בר לחתונה, בין אם מדובר בבר אקטיבי ובין אם מדובר בבר פסיבי, חייבת להתנהל על-ידי ברמנים מוכשרים, על אחת כמה וכמה אם מספר המוזמנים לחתונה מגיע לכמה מאות. לכן אל תתפתו להצעות המחיר הזולות ביותר. העדיפו מחיר סביר שנשמע לכם הגיוני; עלות זולה במיוחד עלולה לבוא על חשבון דבר אחר – איכות האלכוהול, כישורי הצוות, עמידה בזמנים וביעדים, ועוד.

להתכונן מראש

לפני שאתם מחליטים אם לספק לנותן השירות אלכוהול באופן עצמאי או להניח לו לרכוש את המשקאות, בצעו סקר שוק המתבסס על חישוב יחסי של כמות האלכוהול שלדעתכם יש להביא לאולם. ניתן לגשת לקמעונאים על מנת לברר את עלויות האלכוהול ולהבין אם הצעת המחיר המוצעת לכם היא סבירה או מוגזמת.

אל תנסו להוריד את נותן השירות לרווח מינימלי; אם העסקה שתתבצע תיתן לו לחוש כמי שעשה דיל לא משתלם, הוא יעגל פינות ויבקש להוזיל עלויות במקומות אחרים.