מחליטים להפתיע את האורחים בצורות הגשה שונות ומיוחדות בחתונה (צילום: דנה ישראלי)
חתונה, מה כבר יכול להיות שונה? מלצרים מגישים אוכל, בר עם אלכוהול ואורחים שרוקדים, אז הרשו לנו לחדש לכם. המלצרים לא ממש הולכים והאורחים לא רק רוקדים וההגשה בכלל שינתה את כל הצורה שלה. לא מאמינים? בואו לראות את הגימיקים שישאירו לכם טעם לעוד.
ברמנים מעופפים
אם פעם היה צריך לעבור קורס ברמנים כדי לעבור במקצוע, בשביל התפקיד הזה צריך להיות גם אקרובטי במיוחד. "זאת פריצה חדשה ומפתיעה בתחום אולם האירועים", אומרת רינת בובליל מחברת ראש חוצות, "הברמנים מגיעים מלמעלה ומשלבים אקרובטיקה וכוריאוגרפיה ומוזגים שתיה לאורחים. האורחים לא מצפים לזה, זה לא טריוויאלי וזאת אטרקציה בפני עצמה".
חשבתם פעם לקבל ככה צייסר? (צילום: שלומי מזרחי)
קנו של קינוחים בדרך אליכם
מכירים את זה שכולם רוקדים, אבל אז קוראים לכולם לחזור לשולחנות כי הגיע האוכל? חברת
בראף קייטרינג מצאה פתרון שישאיר את האורחים על הרחבה ועדיין ייהנו מהאוכל. "הרעיון נבנה מזה שכשמוציאים את הקינוחים לא תמיד מעניין את הצעירים לבוא לאכול ולהפסיק את הקינוחים וחשבנו על רעיון שהקינוחים יגיעו לתוך רחבת הריקודים", אומר השף יניב אורן.
"בנינו עגלה עם קנו על גלגלים באורך של שתי מטר שמצלרים נכנסים איתה. אנחנו שמים שם פירות אקזוטיים, טראפלס, מיני ארטיקים ועוד שוקולדים מיוחדים שאנחנו עושים. אחד מעביר לשני וזה משנה את כל האווירה, מדברים על זה הרבה אחר כך", הוא מוסיף.
משאירים את האורחים על רחבת הריקודים ומגישים לנו קינוחים על קנו (צילום: בראף קיטרינג)
רוצו, אוטו גלידה הגיע
כשחושבים על אוטו גלידה ישר נזכרים איך היינו ילדים וכולם רצו לרכב לקנות גלידה, עכשיו תארו לכם מה קורה כשאוטו כזה נכנס לרחבת הריקודים. "זה התחיל לפני כמה חודשים", אומרת גל טשקנט מחברת אוטוגלה, שמציעה רכב גלידה באירועים ומציעה גלישה ממש כמו שהיינו ילדים. "זה ממש מרכז האירוע, זה מכניס אטרקציה לרחבת הריקודים, הגלידות מקוררות במקפיאים ומוגשות במרקם רך", היא מוסיפה.
נכנסים עם אוטו גלידה לחתונה ומגישים גלידה לאורחים (צילום: יחצ)
אוכל שיוצא מקרוואן
בסך הכל הגיוני שהאוכל שמוגש לאורחים יצא מהמטבח הרכזי, אלא מאיפה? ובכן, דמיינו חתונה, קראוון מאובזר, אורחים סקרנים והרי לכם צורת ההגשה החדשה – קרוואן נגרר שמציע חווית הגשה שונה. "זה דוכן שמקבל את התוכן על פי מה שאנשים בוחרים להוציא ממנו", מסבירה איילת מעוז מחברת גלמפר. "זאת אבן שואבת, מוקד תשומת הלב, יש לזה אפקט ויזואלי מאוד טוב, אנשים סביב זה, מצלמים, מסתכלים, באים לדלפק ומבקשים לעשות סיבוב בפנים", אומרת מעוז.
לא צריך מטבח, אפשר להביא גם קרוואן (צילום: אסף רביבו)