מעצבי
שמלות כלה מביאים עימם טרנדים חדשים לשמלות כלה מיוחדות ומעוצבת. אך מה היית אומרת אם היו מציעים לך שמלת כלה שמעוצבת כולה מנייר טואלט?
מעצבים רבים נרשמו לתחרות השנתית לעיצוב שמלות כלה מנייר טואלט שנערכה בניו יורק, הדגמים היו מעניינים אך רק שמלה אחת זכתה בתחרות. השמלה שנבחרה עשויה מעשרים גלילים של נייר טואלט. מדובר בהשמלה עדינה עם רקמות של פרחים, משחקי שקיפויות ומעט נפוחה, היית לובשת אותה?
הזוכה המופתעת בתחרות השנתית (צילום מסך: ציפ שיק וודינגס)
תחרות אופנתית ומיוחדת
מדי שנה מתקיימת תחרות עיצוב שמלות כלה מנייר טואלט, כאשר מעצבים רבים נרשמים אליה ומנסים לזכות בעיצוב המיוחד ביותר. הייתה זו השנה העשירית לקיום התחרות, כאשר 1,491 מעצבים מוכשרים נרשמו לתחרות והתחרו על הפרס הנכסף לזוכה במקום הראשון, סכום של כ-35,000 ש"ח.
על פי אתר התחרות 'ציפ שיק וודינגס', חומרי הגלם העומדים לרשות המתמודדים בתחרות הם: נייר טואלט רך, דבק, נייר דבק, חוט ומחט. חומרים זולים ופשוטים לעיצוב שמלת כלה מיוחדת וכלתית.
התחרות התחילה במרץ האחרון כאשר לגמר הסופי עלו עשר שמלות של מעצבים צעירים ומוכשרים, שעיצבו את השמלות בעדינות. קייט פנקוק, שופטת בתחרות שהתקיימה במנהטן, ציינה שהיא המומה מהדגמים שנראו בתצוגה, "מרשים מה אפשר לעשות מנייר טואלט", אמרה לאתר האמריקאי 'GMA NEWS'.
השמלה הזוכה המעוצבת מנייר טואלט בלבד (צילום מסך: ציפ שיק וודינגס)
השמלה שנבחרה: רומנטיקה בגליל
הזוכה בתחרות במקום הראשון היא סוזן ברנאן (28) ממישיגן, שעיצבה שמלה כלה העונה לשם "רומנטיקה בגליל". השמלה מעוצבת מ-20 גלילי נייר טואלט, כאשר היא עיצבה אותה במשך חודש ימים. ברנאן, שהיתה המומה מזכייתה בתחרות, מספרת שהתהליך היה קשה, "לא היה נייר טואלט בכל מקום", אך כנראה שהעבודה הקשה השתלמה בסופו של דבר.
השמלה צמודה בחלקה העליון ומתרחבת מהמותן, על השמלה רקמה ברנאן פרחים ועיטורים מנייר טואלט. השמלה מעוצבת בדייקנות עם משחקי שקיפויות, בחלקה התחתון של השמלה מספר שכבות של נייר, כאשר נראה זה כמו שמלת כלה מבד רגיל ולא מנייר טואלט.
השמלה שזכתה במקום השני מעוטרת בפרחים עם מספר רב של שכבות נייר טואלט. השמלה שזכתה במקום השלישי היא בגוון כחול, עם נוכחות מרשימה וצווארון שתופס את מלוא תשומת הלב.
השמלה שזכתה במקום השני עם שכבות רבות של נייר טואלט (צילום מסך: ציפ שיק וודינגס)
לאורה גוון וסוזן ביין התחילו את התחרות לפני כעשור כדי לקדם את אתר האינטרנט שלהן, הן לא תיארו לעצמן שהתחרות תגיע לממדים כאלה, "הביקוש עולה משנה לשנה", אומרת גוון. בהתחלה מספר המועמדים בתחרות היו נמוך יחסית, אך עם השנים צוברת התחרות תאוצה ומביאה אליה מעצבים מוכשרים רבים המנסים את מזלם.