"מהרגע הראשון שנכנסנו ל־Kai Resort הרגשנו שזה המקום שלנו. התאהבנו באנשים, בצוות, באוכל, באווירה ובחוויה שהמקום..
"מהרגע הראשון שנכנסנו ל־Kai Resort הרגשנו שזה המקום שלנו. התאהבנו באנשים, בצוות, באוכל, באווירה ובחוויה שהמקום יודע לתת גם לזוג וגם לאורחים.brמעבר לנראות של המקום עצמו, הרגשנו שהחוויה שם אחרת בכל שלב - מהטעימות האינטימיות והמושקעות ועד מתחם הלינה ביום האירוע ואחריו, שנתן לנו ולמשפחות שלנו תחושה רגועה ומפנקת לאורך כל החוויה.brאהבנו גם את זה שהקאי מצליח מצד אחד לשמור על אלמנט ההפתעה - קבלת הפנים נמצאת בחוץ, בתוך כל הירוק והאווירה של המקום - אבל מצד שני נותן הצצה קטנה למה שמחכה בפנים, מה שממש בונה את הסקרנות והאווירה של הערב.brהקאי ממש כשמו הוא ריזורט - חוויה אחת שלמה. מהבונגלו, לרחבת האגם שבין החדרים לאולם, ועד קבלת הפנים המדויקת - הכול גורם לך להרגיש לערב אחד כאילו ברחת לאיזה מקום טרופי ושקט. החתונה שלנו התקיימה ממש יום אחרי סיום הפסקת האש, ובאופן טבעי היו לנו לא מעט חששות וחוסר ודאות. מצאנו את עצמנו משגעים את הצוות כמעט בכל תרחיש אפשרי - והם היו פשוט מדהימים. סבלניים, זמינים, מכילים ועם גמישות מלאה לאורך כל הדרך."