חתונות הן אירוע שלא רק בוכים בו אלא גם צוחקים עליו, כשהסמליות שבו היא חומר בידי קופירייטרים ואנשי פרסום שרוצים לפמפם לקהל מוצרים שהם לא באמת צריכים בעזרת אסוציאציות מוכרות ומעוררות הזדהות.
קבלו שש פרסומות משעשעות במיוחד, שיעמידו את האובססיה שלכם לצלם את הכל באור מגוחך, יראו לכם את הישראלי הממוצע בתור לבופה וישאו אתכם יחד עם בן הזוג למפעל הדונאטס הקרוב.
עולם החתונות של דנית זמרת החתונות (צילום מסך: יוטיוב)
לאיזה אורח יש הכי גדול
חברת מייקרוסופט נלחמת בחברות הסלולאר האחרות ומשתמשת בסמלים מוכרים וידועים מטקס חתונה נוצרי כדי להאדיר את הנוקיה לומיה שלה. זה מתחיל כשהאורחים מסודרים בשני מחנות ומצלמים באובססיביות ובסקרנות יתר את מה שקורה על הבמה המרכזית. בסוף זה נגמר במלחמת אוכל.
הבופה החם נפתח
בחתונה ישראלית כמו במערכונים על חתונה ישראלית, תמיד צוחקים על הגרגרנות של האורחים. "מה הבעיה בחתונות?" שואל אילן פלד כ'דנית, זמרת חתונות', ומתחיל במונולוג משתפך שמתמצת את הסיפור של הישראלי הממוצע בחתונה - רוצה להתפנק על השפע ולא מפסיק להתלונן בגלל הפיתויים.
כל כלה והסוד שלה
חברת פרסום הודית יצאה בפרסומת בוטה ליצרן תכשיטים מקומי ומציגה סיטואציה שהולכת נגד הזרם המקובל בתרבות המזרחית. בסרטון נראית אישה עם בתה ביום בו היא נישאת לאדם שאינו האבא - אקט פרובוקטיבי במדינה בה נשים כאלו מגונות ומנודות. בהודו חושבים שהפרסומות הזאת מהפכנית ופורצת דרך.
למה להתגרש? יש דונאטס
מאפייה משפחתית בדרום קליפורניה מתיימרת להציע את הפתרון לעלייה באחוז הגירושים והמציאה את הסיסמה: "אל תתגרשו, תקנו דונאט" (שבאנגלית נשמעת הרבה יותר טוב). בעלי המקום מככבים בפרסומת בעצמם ועושים את זה בצורה די משכנעת, בעיקר בגלל שהם כבר מצאו את הנוסחה לזוגיות מאושרת.
אפשר לבגוד גם ביום החתונה
הפרסומת של BMV חייבת להתבסס על ההנחה שכל הנשים נורא טיפשות, או שרובן פשוט לא נוהגות ברכבים של החברה. החתן יוצא מבית המאהבת ומצליח להגיע לחתונה שלו ברגע האחרון, אבל אז נתפס עם התחתונים ביד.
כשהפנטזיה פוגשת את חשבון הבנק
האגדה אומרת שכל בחורה חולמת על יום החתונה שלה. בפרסומת הזו לקחו את דימוי הפקאצה עד הסוף עם תזמורת כלי מיתר, אגם פוטוגני, מספר שווה של שושבינים ושושבינות, שקיעה, עצי דקל ועוד אלמנטים קיטשים להחריד, וסיימו את כל האקטרווגנזה הזאת באופן בלתי צפוי, אבל הרבה יותר מחובר למציאות.