בכל עונת חתונות מגיע צונאמי של חידושים ומכה בתעשייה הלבנה בהיסחפות רבה. אז אילו חידושים הולכים לתפוס אותנו חזק בשנת 2015 ועל מה תצטרכו לוותר לקראת עונת החתונות הקרובה? קבלו את כל מה שיכתיבו את דעת הקהל בלבן בתקופה הקרובה.
שמלות כלה: המראה הגלאמי בגזרה משוחררת
אם שנת 2014 הוכתבה על ידי הבד המחורז בליווי התחרות העדינות, שנת 2015 מביאה איתה בשורות אופנתיות בהשראה תקופתית. מעצב שמלות הכלה דוד חצבני מסביר על שילוב מעניין של שנות ה-40 וה-70, שיבוא לידי ביטוי בשמלות בסגנון פחות מחויט: "השנה שמלות הכלה יראו יותר משוחרות ופחות מחויטות, בסגנון שמלטף את הגוף".
עוד מוסיף חצבני כי המראה הגלאמי נשאר אתנו לעונה נוספת, "הגלאם יבוא לידי ביטוי בבדים רקומים ועל מנת לעדן זאת, שמלות הכלה יהיו בגזרות לוסיות ומשוחררות".
לדברי חצבני, שרוולי עטלף וחזרה לתחרות יגיעו לשמלות הכלה, אולם הפעם בסגנון שונה, במראה צנוע וסגור ששומר על סקסיות בשמלת הכלה".
ומה לגבי שסעים? חצבני מדגיש כי הרגלים חוזרות ובגדול, "באווירת מראה הצ'רלסטון, הרגליים ייחשפו בגזרות קלילות".
איפור ושיער: המראה הטבעי בשילוב האסוף והנקי
המאפרת ג'ודי איזנברג מסבירה כי בשנים האחרונות המראה הטבעי השתלט על תעשיית האיפור, מה שמסביר את המראה הנקי, "הנטייה היא להימנע ממראה עמוס באמצעות מייק אפ קליל יותר. גם האייליניר הפך להיות שחקן מרכזי במגרש האיפור, בין אם הוא דק או עבה בעל נוכחות, בתוספת ריסים מלאכותיות".
בנוסף, אומרת איזנברג, "הגוונים הטבעיים בגווני הניוד והפסטלים האפרסקיים ימשיכו להתחזק, כמו גם המראה המעושן שימשיך ללוות אותנו ומעניק לכלות מראה דרמטי, סקסי בייחוד לאלו שאוהבות להתאפר".
יחד עם כל הטרנדים בנישת האיפור, מציינת איזנברג כי "הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את סגנון האיפור לתווי הפנים ולאופי הכלות, כך שבעוד כמה שנים כשיתבוננו באלבום התמונות, הכלות יוכלו ולהתגאות במראה הנצחי שלהן ולא להתחרט על איזשהו טרנד שחלף".
מעצב השיער עופר חנגל מחדש ואומר כי "למרות שתסרוקות בסגנון אסוף מרושל עדיין יישארו, המראה האסוף והנקי מתחיל להתחזק". לדבריו הלוק האלגנטי והאסוף בשלוב שביל באמצע יהיה הדבר החם בשנת 2015. "אנחנו הולכים לראות שביל באמצע שמתחבר למראה האסוף, כמו גם תסרוקות מהסוג 'המוברש גלי' בלוק פזור, עיצוב שמעניק מראה רומנטי ורך".
קונספט קולינארי: מטבח פתוח
שכחו ממה שהכרתם עד היום בנישת הקייטרינג הבנאלית וצאו מהקיבעון הבסיסי שמסתכם בהגשת המנה לשולחן או בחירה אישית מתוך הבופה. זה הזמן להיחשף למגמת הקייטרינג החדשה שנקראת מטבח פתוח.
שלומי וויצמן, מבעלי קייטרינג אנדיב, מחדד כי מדובר בסוג הגשה היוצר חוויה אינטראקטיבית לכולם, "הבחירה במטבח פתוח מאפשר זמינות של הגשת האוכל במהלך כל הערב, המוזמנים עומדים מול השף וצוות הטבחים ובעצם לוקחים חלק בתהליך הכנת המנה".
"כך בעצם המנה נרקמת לאורחים מול העיניים והם חווים את האוכל מבחינה ויזואלית, נחשפים לצבעים ולטריות של חומרי הגלם".
עוד מוסיף וויצמן כי המפגש בין האורחים למטבח יוצר ממד מקצועי באירוע, "זה ממש כמו שבירת הקיר של 'מאחורי הקלעים' ולכן גם דורש מאתנו להכריז על ניקיון והיגיינה סביב המנות. מדובר בסוג הגשה שמאפשרת למוזמנים לבחור את המנה לפי הטעם האישי שלהם ואף לבצע שינויים קלים בזמן אמת".
השראות עיצוביות בסגנון: התחתנו כמו שאתם
אין ספק שמעבר לבחירת שמלת הכלה המדוברת וגן האירועים הנבחר, גם השפה העיצובית של האירוע שלכם מונחת על כף המאזניים. ענבר רותם, הבעלים שמאחורי חברת הפקות החתונה BEBKE, מסבירה כי הדגש צריך להיות סביב אורך החיים האותנטי של הזוג המאושר.
"תחום החתונות עובר שינוי משמעותי בשנים האחרונות והמיקוד מתבצע סביב איכות, לייף סטייל ובעיקר להתחתן בסגנון התואם את האופי שלך, כלומר חתונה שתבטא את הזוג בצורה הכי אמיתית".
רותם מחדדת כי אין זה משנה אם מדובר בחתונה גרנדיוזית או אינטימית, מאחר וכולם מחפשים את האותנטיות והבוטיקיות שיבואו לידי ביטוי באירוע החתונה .
"זוגות מעוניינים להביע את עצמם דרך השפה העיצובית של החתונה, אם זה דרך המיתוג, או הסטיילינג ששזור באירוע, כמו גם תרבות ה- DIY שתופסת חזק לאחרונה", אומרת רותם. "ניתן למתג את החתונה באמצעות אלמנטים של נייר לאורך כל האירוע, מדובר בטרנד זול בעל חומרי גלם פשוטים, הממותגים בהתאם לזוג".
"בנוסף לא חייבים לקנות את הכל", מסבירה רותם, "אפשר פשוט לאסוף פריטים מתאימים, כמו למשל קופסאות פח (אריזות סימילאק) שמהם ניתן להפיק כלים עיצוביים וכך גם על הדרך להיות ירוקים".
דרך נוספת לחדש בחתונה היא לשלב ריהוט שאינו ריהוט חתונות, משמע ריהוט לבן, "רהיטים מושכרים כמו כיסאות ישנים, סלונים וכריות בסגנונות שונים יכולים לתרום לאווירה".
חוששים להתפזר עם אינספור השראות? בנושא הזה, רותם מציינת כי "צריך להיות ממוקדים בסטייל מסוים ולא ללכת לאקלקטיות חסרת כל קשר. הרגש הוא זה שמתחבר לשפה הוויזואלית בעלת היגיון אחיד, כמו למשל: שילוב תחרות וגווני פסטל, זה משהו שמתחבר לאווירה נעימה, או בחירת קונספט שחור לבן, מה שלוקח אותך למקום יותר פיין ומוקפד".